Kategória: Priemysel

Kultúra bezpečnosti s našim botom

Kultúra bezpečnosti s našim botom

Máme (ro)botov radi. Sú usilovní, na nič sa nevykašlú, na nič nezabudnú. Preto sme jedného z nich nasadili do pilotného riešenia pre zavedenie kultúry bezpečnosti v organizácii so zvýšenými rizikami ohrozenia života a zdravia zamestnancov.

Pomáha nám systematicky komunikovať so pracovníkmi, jednoduchou a nenútenou formou im udržiavať povedomie o správaní v duchu kultúry bezpečnosti.

Viac informácii prinesieme po ukončení pilotného projektu.

 

 

 

Photo by Ricardo Gomez Angel on Unsplash

Produktivita – modla dneška

Produktivita – modla dneška

Produktivita je modla dneška.

Je to tak. V globále, vo firmách, vo vzťahoch aj v osobnom nastavení jednotlivcov. Veľa s tým nenarobíme, môžeme sa však postaviť k tomuto faktu čelom a začať sa správať, ako inak, produktívne 🙂

Strašiak očakávania produktivity

Produktivita sama o sebe nie je strašiakom. Dokonca je príjemné vedieť o sebe, svojom tíme a svojej organizácii, že je produktívna. Strašiakom sa to však stáva vtedy, keď sa / tím / šéf / firma / spoločnosť /… očakáva produktivitu tam, kde nie sme produktívny. Inak: ak nemáme nástroje, spôsobilosti, zručnosti alebo danosti na nejaký výkon. To je strašiak, to je stresor.

Mapa spôsobilostí a riadenie ľudských zdrojov

Stresorom je ak sa od zamestnanca očakáva niečo, čo nedokáže splniť, alebo situácia, keď jeho (aj domnelé) spôsobilosti ležia ladom. Ak sa nastavíme na produkciu, musíme mať prehľad o možnostiach členov tímu. Dobrý manažér v malom tíme prehľad má. Aspoň si to myslí. Všade inde je to celkom lotéria.

Riadiť môžme len to, čo dokážeme merať a preto vyvíjame riešenie pre väčšinu tímov a organizácii. Nástroj na sledovanie, vyhodnocovanie a riadenie mapy spôsobilostí členov Vášho tímu. Mobilne a naživo. Bez čakania na výsledky assessmentu, bez formálnych hodnotiacich pohovorov.

Vyžiadajte si viac informácií o riešení SkillsMill hneď teraz!

 

 

 

 

 

 

 

Cover Photo by Nathan Dumlao

Virtuálne náborové stredisko

Virtuálne náborové stredisko

Tak, máme za sebou prvú skúsenosť z horúcej reality. Obstáli sme.

Samozrejme, realita ukázala, kde sme sa trafili a kde nie, kde sme prestrelili a kde sme ani netušili, že sa môže nachádzať nejaká oblasť hodná pozornosti.

Ak to ale zhrniem;

  • Podarilo sa nám nájsť a osloviť cieľovú skupinu (študenti 20-25), primárne cez FB, presvedčiť ich na registráciu na hodnotiaci portál.
  • Hodnotiaci portál je 100% smartphone friendly a ide aj na EDGE signále a aj na starých zariadeniach.
  • V hodnotiacom portáli našli zoznam požadovaných spôsobilostí. Vybrali si tie, o ktorých si mysleli, že sú v nich dobrí a otestovali sa.
  • Testovacia metodika bola postavená na prvotný screening postoja, fundamentu a skúseností v danej doméne.
  • Validitu sme nenastavovali priveľmi ambiciózne, podstata bola v získaní relevantného kmeňa a separácie nerelevantných uchádzačov.
  • Ďalšia fáza nás čaká v stave optional – prvé zaškolenia a príprava pred face-to-face recruitmentom

Mikrovzdelávanie – budúcnosť je tu

Mikrovzdelávanie – budúcnosť je tu

Kedysi vládli povrchu zemskému veeeľké dinosaury. Už tu nie sú. Darí sa však menším, prispôsobivejším a rýchlejším tvorom.

Aj veľké vzdelávacie projekty vládli svetu. Stále sa s nimi stretávame. No tie malé a rýchle tvory sú aj v tomto svete. Mikrovzdelávanie je životaschopné. Páči sa mu vo svete technológií, mobilných zariadení a sociálnych sietí. Živí ho pokrytie mobilným internetom aj metodiky procesného riadenia.

Čo to je za špéciu? Sú to malé, jednobodové lekcie, ktoré si človek nájde a otvorí vtedy, keď ich potrebuje, tam kde ich potrebuje. Zároveň si ich môže vytvoriť za pár klikov. Dožívajú sa len toľko, čo sú platné. Dopĺňajú a nahrádzajú sa veľmi rýchlo.

Kde sa berú? Kdekoľvek, kde je niekto vnímavý. Autormi sú vlastníci procesov, zamestnanci, zákazníci.

Ako ich chovať? Ako komu vyhovuje. Stačí meť jeden exemplár a ten vypustiť do sveta webu a sociálnych sietí. Môžete mať celé zástupy, umiestnené tam, kde ich treba. Môžu byť voľné, ale aj riadené, kde sa správca postará o správne pripustenie k oprávneným používateľom a podá online report. Určite je ich chov nenáročný na náklady a výnosy sú ďaleko nad očakávaniami.

Získať vzdelávací objekt nebolo nikdy ľahšie

 

mobilom

Pracovná agentúra

Pracovná agentúra

Pracovná agentúra je zväčša len prvým krokom zamestnanca k úvodným školeniam a osobnému rastu už u svojho nového zamestnávateľa. No aj pracovná agentúra čelí výzvam, ak sa pozrieme na potrebu pripraviť a otestovať celú komunitu záujemcov.

Bez ohľadu na lokalitu, vzdelanie, kvalitu či sociálnu situáciu, je potrebné ich pripraviť pre zákazníka.

Mobilné a online usmernenia, zaškolenia a edukačné hry vedia zasiahnuť neobmedzene veľkú skupinu ľudí bez zmeny nákladov. Interakcia týchto služieb je veľmi vysoká. Výstupy z distribúcie vzdelávania dokážu doplniť informácie o osobách získane klasickým assessmentom.

A mať lepšie pripravených uchádzačov a kompetentnejších agentúrnych zamestnancov šetrí náklady, no hlavne zlepšuje produkt agentúry. Získať konkurenčnú výhodu pre produktami iných spoločností môže byť náročné. Naše riešenie je však nesmierne jednoduché a má zlomkové náklady oproti iných prístupom.

Vysvetlite mi productinfo

Stavebná spoločnosť

Stavebná spoločnosť

Ochrana bezpečnosti a zdravia pri práci je tu od nepamäti. Rovnako dlho ako pracovné úrazy. V stavebníctve je obzvlášť dôležitá, keďže následky bývajú veľmi vážne.

Koľko školení o bezpečnosti taký stavbár zažije? Koľko poučení si vypočuje? A predsa sa stane.

Productinfo rieši vzdelávanie produktov, no tou taká stavba je. A jej stavba je výrobným procesom v ktorom BOZP má svoje miesto. Práve preto sme pripravili nenáročné, ľahké ale hlavne aktívne vzdelávanie o bezpečnosti pre pracovníkov na  stavbách. Je dostupné z mobilu a umožňuje adaptovať reálnu situáciu, či špecifiká stavby formou One Point Lessons (OPL) pre každú stavbu, či špecializáciu na nej.

productinfo velke firmy s vlastnym SW

Productinfo pre produktový marketing

Productinfo pre produktový marketing

Produktový marketing a služby productinfo

Vytvoriť úspešný produkt znamená okrem vynikajúceho designu, vysokej úžitkovosti aj kvalitnú propagáciu. Marketing. Produktový marketing.

Productinfo preto prichádza s unikátnym vzdelávacím projektom pre produktový marketing vo forme long-term študijného programu na úrovni vysokoškolskej prípravy. Niekoľko semestrov dištančného vzdelávania s prepojením na odborníkov a komunitu marketérov umožní zamestnancom zodpovedným za produktový marketing vybudovať kvalitnú značku a široké povedomie nie len na slovenskom trhu.

productinfo velke firmy s vlastnym SW

 

Rastúca spoločnosť v službách

Rastúca spoločnosť v službách

Productinfo pre službové organizácie

 

Základ podnikania nesie pečať zakladateľa a ľudí v jeho najbližšom okolí. Je to jeho vízia a jeho predstava o úrovni služieb, o riešení problémov a udržiavaní kultúry.

Úspešná spoločnosť však rastie, expanduje a vplyv a kontrola kľúčových ľudí vo vedení organizácie slabne. Už nedokážu byť na všetkých miestach, nestíhajú rozprávať sa so zamestnancami a korigovať ich pohľady na spôsoby práce a kultúru služby.

Tešíme sa z úspechov službových firiem a pomáhame im prekonávať prekážky pri expanzii. Productinfo dodáva veľmi jednoduché a zrozumiteľné mobilné vzdelávanie pre udržanie firemnej kultúry a onboarding.

Vyvinuli sme unikátny postup pre spracovanie Vašich inštrukcií na zrozumiteľné, účinné a jednoduché vzdelávanie pre zamestnancov s obmedzením schopnosti učiť sa. Naši psychológovia, didaktici a inštruktážny dizajnéri spracujú Vaše pravidlá tak, aby ich pochopil a prijal aj človek vo vyššom veku, s nižším vzdelaním, alebo čo i len so zrakovým obmedzením.

productinfo rastuce firmy v sluzbach