Produktivita – modla dneška

Produktivita je modla dneška.

Je to tak. V globále, vo firmách, vo vzťahoch aj v osobnom nastavení jednotlivcov. Veľa s tým nenarobíme, môžeme sa však postaviť k tomuto faktu čelom a začať sa správať, ako inak, produktívne 🙂

Strašiak očakávania produktivity

Produktivita sama o sebe nie je strašiakom. Dokonca je príjemné vedieť o sebe, svojom tíme a svojej organizácii, že je produktívna. Strašiakom sa to však stáva vtedy, keď sa / tím / šéf / firma / spoločnosť /… očakáva produktivitu tam, kde nie sme produktívny. Inak: ak nemáme nástroje, spôsobilosti, zručnosti alebo danosti na nejaký výkon. To je strašiak, to je stresor.

Mapa spôsobilostí a riadenie ľudských zdrojov

Stresorom je ak sa od zamestnanca očakáva niečo, čo nedokáže splniť, alebo situácia, keď jeho (aj domnelé) spôsobilosti ležia ladom. Ak sa nastavíme na produkciu, musíme mať prehľad o možnostiach členov tímu. Dobrý manažér v malom tíme prehľad má. Aspoň si to myslí. Všade inde je to celkom lotéria.

Riadiť môžme len to, čo dokážeme merať a preto vyvíjame riešenie pre väčšinu tímov a organizácii. Nástroj na sledovanie, vyhodnocovanie a riadenie mapy spôsobilostí členov Vášho tímu. Mobilne a naživo. Bez čakania na výsledky assessmentu, bez formálnych hodnotiacich pohovorov.

Vyžiadajte si viac informácií o riešení SkillsMill hneď teraz!

 

 

 

 

 

 

 

Cover Photo by Nathan Dumlao

Naša vízia budúcnosti a naše miesto v nej

Niekedy je správne držať sa pri zemi, inokedy je nevyhnutné pozerať sa odvážne a doďaleka. No a videli sme zdieľanú ekonomiku, stratupy, skills based outsorcing a všeličo iné. Veď sa pozrite sami:

Virtuálne náborové stredisko

Tak, máme za sebou prvú skúsenosť z horúcej reality. Obstáli sme.

Samozrejme, realita ukázala, kde sme sa trafili a kde nie, kde sme prestrelili a kde sme ani netušili, že sa môže nachádzať nejaká oblasť hodná pozornosti.

Ak to ale zhrniem;

  • Podarilo sa nám nájsť a osloviť cieľovú skupinu (študenti 20-25), primárne cez FB, presvedčiť ich na registráciu na hodnotiaci portál.
  • Hodnotiaci portál je 100% smartphone friendly a ide aj na EDGE signále a aj na starých zariadeniach.
  • V hodnotiacom portáli našli zoznam požadovaných spôsobilostí. Vybrali si tie, o ktorých si mysleli, že sú v nich dobrí a otestovali sa.
  • Testovacia metodika bola postavená na prvotný screening postoja, fundamentu a skúseností v danej doméne.
  • Validitu sme nenastavovali priveľmi ambiciózne, podstata bola v získaní relevantného kmeňa a separácie nerelevantných uchádzačov.
  • Ďalšia fáza nás čaká v stave optional – prvé zaškolenia a príprava pred face-to-face recruitmentom

Mikrovzdelávanie – budúcnosť je tu

Kedysi vládli povrchu zemskému veeeľké dinosaury. Už tu nie sú. Darí sa však menším, prispôsobivejším a rýchlejším tvorom.

Aj veľké vzdelávacie projekty vládli svetu. Stále sa s nimi stretávame. No tie malé a rýchle tvory sú aj v tomto svete. Mikrovzdelávanie je životaschopné. Páči sa mu vo svete technológií, mobilných zariadení a sociálnych sietí. Živí ho pokrytie mobilným internetom aj metodiky procesného riadenia.

Čo to je za špéciu? Sú to malé, jednobodové lekcie, ktoré si človek nájde a otvorí vtedy, keď ich potrebuje, tam kde ich potrebuje. Zároveň si ich môže vytvoriť za pár klikov. Dožívajú sa len toľko, čo sú platné. Dopĺňajú a nahrádzajú sa veľmi rýchlo.

Kde sa berú? Kdekoľvek, kde je niekto vnímavý. Autormi sú vlastníci procesov, zamestnanci, zákazníci.

Ako ich chovať? Ako komu vyhovuje. Stačí meť jeden exemplár a ten vypustiť do sveta webu a sociálnych sietí. Môžete mať celé zástupy, umiestnené tam, kde ich treba. Môžu byť voľné, ale aj riadené, kde sa správca postará o správne pripustenie k oprávneným používateľom a podá online report. Určite je ich chov nenáročný na náklady a výnosy sú ďaleko nad očakávaniami.

Získať vzdelávací objekt nebolo nikdy ľahšie

 

mobilom

Pracovná agentúra

Pracovná agentúra je zväčša len prvým krokom zamestnanca k úvodným školeniam a osobnému rastu už u svojho nového zamestnávateľa. No aj pracovná agentúra čelí výzvam, ak sa pozrieme na potrebu pripraviť a otestovať celú komunitu záujemcov.

Bez ohľadu na lokalitu, vzdelanie, kvalitu či sociálnu situáciu, je potrebné ich pripraviť pre zákazníka.

Mobilné a online usmernenia, zaškolenia a edukačné hry vedia zasiahnuť neobmedzene veľkú skupinu ľudí bez zmeny nákladov. Interakcia týchto služieb je veľmi vysoká. Výstupy z distribúcie vzdelávania dokážu doplniť informácie o osobách získane klasickým assessmentom.

A mať lepšie pripravených uchádzačov a kompetentnejších agentúrnych zamestnancov šetrí náklady, no hlavne zlepšuje produkt agentúry. Získať konkurenčnú výhodu pre produktami iných spoločností môže byť náročné. Naše riešenie je však nesmierne jednoduché a má zlomkové náklady oproti iných prístupom.

Vysvetlite mi productinfo

Obchodná spoločnosť v poisťovníctve

Productinfo umožňuje udržiavať úroveň a kvalitu reprezentantov

Hlavnou ingredienciou obchodného vzťahu sú ľudia. Zákazník na na jednej strane, nech aj podpisuje kontrakt v mene firmy, či spoločenstva a zasa človek – osoba zastupujúca dodávateľa. V poisťovníctve známa ako reprezentant, alebo skrátene REP.

Práve títo ľudia určujú pravdepodobnosť uzavretia zmluvy a zakladajú predpoklady k úspešnému naplneniu zmluvy, alebo naopak, k nespokojnosti a poškodeniu dobrého mena inštitúcie, v ktorej mene reprezentant koná.

Productinfo ponúka sofistikovaný systém online školenia reprezentantov, online testovania ich znalostí a vnímania firemných hodnôt, ktoré prenášajú na rokovania s klientmi. Rýchle mobilné riešenie dokáže pomôcť lokálnym a produktovým manažérom spravovať svoj tím reprezentantov nezávisle od lokality, kde pôsobia.

Okamžitá odozva na zmeny, zaškoľovanie do nových produktov, riešenie otázok a podnetov, kazuistika a mnoho ďalších funkcií zvyšuje možnosti spoločnosti pri získavaní spokojných klientov, udržiavaní si ich priazne a ďalšom cross sale.

Veľká spoločnosť s vlastným interným informačným systémom

 

Benefity productinfo pre veľké spoločnosti

Od momentu, keď sa zoznam zamestnancov rozšíri na dvojmiestne číslo, vzniká neodbytná potreba riadiť organizáciu systémovo. Najčastejšie informačným systémom.

Nech si vyberiete akýkoľvek systém, vždy v ňom budú funkcionality, ktoré sú určené len obmedzenej skupine zamestnancov a utility používané len v niektorých prípadoch. Celkom určite sa Váš systém bude meniť a rásť prispôsobujúc sa rozvoju firmy, procesom a požiadavkám reality.

Productinfo ponúka pôvodný a veľmi účinný systém sústavnej vedomostnej podpory pre interné informačné systémy. Stávame sa integrovanou súčasťou procesu tvorby IS a doručujeme vzdelávací obsah pre zamestnancov pred termínom zmien a priamo do informačného systému.

productinfo velke firmy s vlastnym SW