Umelá ale prítulná inteligencia

Do nášho VIRTA tímu pribudol nový člen. VIRTuálny člen – VIRTAbot. Je to chatbot, teda systém na komunikáciu s návštevníkom webu. Dokáže naviesť návštevníka k obsahu, ktorý hľadá, vie sa správať a nechce spať ani si nepýta zvýšenie platu. V čom je však naozaj dobrý, je učenie. Pamätá si všetky otázky a reakcie a vďaka ich analýze sa vie zlepšovať v ponúknutých odpovediach. Proste máme z neho radosť.

Jeho hlavná misia však ešte len príde. Plánujeme ho nasadiť na do firemných vzdelávacích riešeniach, kde bude pomáhať frekventantom dopracovať sa k správnemu obsahu z databázy mikrovzdelávacích objektov a vedomostných záznamov. To je jeho budúcnosť.

Držte mu palce, alebo ho priamo oslovte. Isto sa poteší 🙂

 

Metodika tvorby vzdelávacieho obsahu

Chcieť vytvoriť výborný obsah a vytvoriť výborný vzdelávací obsah je rozdiel. Vzdelávací obsah ktorý funguje, je prijatý prijímateľom, zmení jeho schopnosti a zvýši hodnotu prijímateľa, tak to je naozaj obrovský rozdiel. Ani pekný design nie je zárukou úspechu, ani veľa interaktivity a už vôbec nie monštrózny rozpočet.

My vytvárame vzdelávací obsah podľa receptu, ktorý zlepšujeme vyše 20 rokov. Dennodenne zažívame frekventantov z každej sociálnej a mentálnej skupiny. Vieme čo funguje a ako kto reaguje.

Náš recept má aj vedecký rozmer. Áno, didaktika, pedagogika, inštrukčný dizajn a ďalšie disciplíny nám pomáhajú rozumieť procesom a dovoľujú nám systematizovať naše procedúry a metodiky.

Vďaka neustálej práci na zlepšovaní, ladení a zdokonaľovaní procesu, vďaka výskumu a bádaniu, vieme ponúknuť rýchlu, efektívnu a hodnotnú službu pre každého zadávateľa.

A to nás teší.

Efektívne spracovanie dodaného obsahu na vzdelávací obsah

User generated content (Obsah vytvorený používateľmi) je dnes najhodnotnejším zdrojom pre vzdelávanie. Informácie a návody si nájdete na internete za pár klikov, klasické školenia sú len teórie čakajúce na implementáciu, no informácie, kontext a vedomosti, ktoré majú Vaši zamestnanci, tak tie majú nesmiernu hodnotu.

Zákaznícky obsah je našou špecialitou

Nepredávame teórie. Spracúvame pre Vás vedomosti a skúsenosti Vašich zamestnancov. Sme rýchli, sme efektívny a sme veľmi hrdí na naše metodiky a procedúry. Vďaka nim vieme spracovať vedomosti Vašich najlepších zamestnancov. Neutrápime ich pri tom, naopak, posilníme ich, odmeníme. Udržíme maximum hodnoty z posolstva a sprístupníme ho všetkým zamestnancom, či zákazníkom tak, aby ho prijali čo najlepšie.

V tomto je naša výnimočnosť a sila.